Kohderyhmä-
tuntemus


Näin ymmärrät asiakkaitasi


Osta oppitunti


Ilman asiakasta ei ole liiketoimintaakaan. Mutta miten kohderyhmä pitäisi rajata ja valita? Miten asiakaskuntaa olisi hyvä tuntea? Ja mihin kaikkeen asiakas oikeastaan vaikuttaa? Kohderyhmätuntemus on onnistuneen markkinoinnin perusedellytys. Tämä oppitunti valottaa, miten asiakasryhmiä määritellään ja miten heitä ymmärretään. Sisältö pureutuu myös palvelumuotoiluun ja asiakaskeskeiseen suunnitteluun. Tehtävien avulla pääset soveltamaan oppejasi oman liiketoimintasi hyväksi ja sinulle rakentuu selkeämpi kuva siitä, ketä markkinoinnillasi tavoittelet, mistä heidät löydät ja miten heitä kannattaa lähestyä.


Oppitunti on osa 8 oppituntia menestykseen -verkkokurssiamme (osa 4/8).

Mitä opin?

  • Keräämään kohderyhmätietoa ja suorittamaan kevyitä asiakastutkimuksia
  • Ymmärtämään asiakasta ja asiakkaan asiakasta (B2B)
  • Ajattelemaan asiakaslähtöisesti
  • Hyödyntämään palvelumuotoilutyökaluja eduksesi


Osta oppitunti

Osta Kohderyhmätuntemus-oppitunti:


Ja tuo on keskiarvo. Hyvä markkinointi tuottaa toki enemmän.
Usko pois: myynnin kasvaessa ei oppitunti-investointi tunnu enää missään.


[email protected]

Liity seuraamme Facebookissa: Skillville / Yksinkertaistettua markkinointia yrittäjille

© Skillville 2019