Ilman asiakasta ei ole liiketoimintaakaan. Mutta miten kohderyhmä pitäisi rajata ja valita? Miten asiakaskuntaa olisi hyvä tuntea? Ja mihin kaikkeen asiakas oikeastaan vaikuttaa? Kohderyhmätuntemus on onnistuneen markkinoinnin perusedellytys. Tämä oppitunti valottaa, miten asiakasryhmiä määritellään ja miten heitä ymmärretään. Sisältö pureutuu myös palvelumuotoiluun ja asiakaskeskeiseen suunnitteluun. Tehtävien avulla pääset soveltamaan oppejasi oman liiketoimintasi hyväksi ja sinulle rakentuu selkeämpi kuva siitä, ketä markkinoinnillasi tavoittelet, mistä heidät löydät ja miten heitä kannattaa lähestyä.
Oppitunti on osa 8 oppituntia menestykseen -verkkokurssiamme (osa 4/8).
Mitä opin?
|
|
Kurssiohjelma | Curriculum
Kohderyhmätuntemus
Saatavilla
päivää
päivää
ilmoittautumisen jälkeen
-
Aloita | StartTervetuloa tunnille!
-
Aloita | StartNäin ymmärrät asiakkaitasi (26:35)
-
Aloita | StartYhteenveto
-
Aloita | StartTehtävä 1: Kohderyhmävalinta
-
Aloita | StartTehtävä 2: Käyttäjätutkimus
-
Aloita | StartTehtävä 3: Asiakasprofiili
-
Aloita | StartTehtävä 4: Palvelupolku
-
Aloita | StartLisää aiheesta
-
Aloita | StartLahjamme sinulle
Liity seuraamme Facebookissa: Skillville / Yksinkertaistettua markkinointia yrittäjille
© Skillville 2019